Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΑΥΤΟ;

ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4111/2013 - ΦΕΚ 18 Α/25-1-2013

Άρθρο 4

Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης

 1. Συνιστάται στο Υπουργείο Εσωτερικών Παρατη− ρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των Ο.Τ.Α. (εφεξής «Παρατηρητήριο») με σκοπό τη συνεχή παρακολούθηση σε μηνιαία βάση της εκτέλεσης του προϋπολογισμού των Ο.Τ.Α. και των νομικών τους προσώπων που εντάσ− σονται στο Μητρώο των Φορέων Γενικής Κυβέρνησης. Στόχος του Παρατηρητηρίου είναι η επίτευξη ισο− σκελισμένων προϋπολογισμών, καθώς και απολογισμών και η ενίσχυση της οικονομικής αυτοτέλειας των Ο.Τ.Α. σύμφωνα με τις οδηγίες των Υπουργείων Εσωτερικών και Οικονομικών και με τα οριζόμενα στην ισχύουσα δημοσιονομική νομοθεσία.

2. Το Παρατηρητήριο συγκροτείται με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και αποτελείται από έναν Σύμ− βουλο του Ελεγκτικού Συνεδρίου ως Πρόεδρο, ο οποίος ορίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Δικα− στικών Λειτουργών, τον Γενικό Διευθυντή Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Εσωτερικών, τον αρμόδιο Διευθυντή της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρε− σιών του Υπουργείου Εσωτερικών, έναν εκπρόσωπο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας ο οποίος ορίζεται με απόφαση του Δ.Σ. της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελ− λάδας, προκειμένου για δήμους, ή έναν εκπρόσωπο της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας, προκειμένου για περιφέ− ρειες, έναν εμπειρογνώμονα εγνωσμένου κύρους, έναν 288 ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ) εκπρόσωπο του Υπουργείου Οικονομικών και τον Γενικό Διευθυντή Θησαυροφυλακίου του Προϋπολογισμού του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, η σύμφωνη γνώμη του οποίου απαιτείται για την έκδοση απόφασης από το Παρατηρητήριο.

3. Το Παρατηρητήριο υποστηρίζεται διοικητικά από τη Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουρ− γείου Εσωτερικών, στην οποία δύναται να αποσπάται ή να μετατάσσεται εξειδικευμένο προσωπικό πανεπιστη− μιακής εκπαίδευσης από το Δημόσιο, τους Ο.Τ.Α., νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου και φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα, με κοινή απόφαση του Υπουργού Εσω− τερικών και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού, κατά παρέκκλιση κάθε άλλης γενικής ή ειδικής διάτα− ξης. Ο Γενικός Διευθυντής των Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Εσωτερικών επιλαμβάνεται όλων των σχετικών θεμάτων, με προτάσεις και εισηγήσεις προς το Παρατηρητήριο.

4. Το Παρατηρητήριο είναι αρμόδιο για τον έλεγχο της ορθής εκτέλεσης του προϋπολογισμού και της εν γένει πορείας των οικονομικών και της επιχειρησιακής δρά− σης των Ο.Τ.Α. και των νομικών τους προσώπων, όπως αποτυπώνονται στο «Ολοκληρωμένο Πλαίσιο Δράσης» (ΟΠΔ). Το ΟΠΔ συνοψίζει το πενταετές επιχειρησιακό πρόγραμμα δράσης, το ετήσιο πρόγραμμα δράσης και τον ετήσιο προϋπολογισμό του Ο.Τ.Α. και των νομικών του προσώπων και εγκρίνεται από την αρμόδια για την εποπτεία του αρχή. Η αρχή αυτή υποχρεούται να αποστέλει στο Παρατηρητήριο, σε ηλεκτρονική μορ− φή, το ΟΠΔ, το οποίο αναρτάται στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εσωτερικών και του οικείου Ο.Τ.Α.. Το ΟΠΔ περιλαμβάνει υποχρεωτικά μηνιαίους και τριμηνιαίους στόχους, δράσεις και προθεσμίες σε συμμόρφωση με τον κανόνα του ισοσκελισμού του προϋπολογισμού και τα μνημόνια συνεργασίας σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 1 της παρούσας.

 5. Το Παρατηρητήριο αξιολογεί τις προβλέψεις εσό− δων που παρουσιάζουν οι Ο.Τ.Α. και διατυπώνει προ− τάσεις περί τροποποίησής τους, όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο. Το Παρατηρητήριο με βάση μηναία στοιχεία εκτέλεσης του προϋπολογισμού, που παρακολουθεί η Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών, καθώς και με πρόσθετα στοιχεία που παρέχει ο Ο.Τ.Α., εφόσον του ζητηθεί, αξιολογεί και ελέγχει την πορεία της εκτέλε− σης του προϋπολογισμού. Σε περίπτωση που διαπιστώ− σει απόκλιση από τους τριμηνιαίους δημοσιονομικούς στόχους άνω του 10%, το Παρατηρητήριο ενημερώνει, εντός μηνός από τη λήξη του τριμήνου, τον Ο.Τ.Α. και την αρμόδια για την εποπτεία του Αρχή, παρέχοντας οδηγίες και εισηγούμενο μεθόδους για τη διόρθωση της απόκλισης. Ο Ο.Τ.Α. υποχρεούται άμεσα να λάβει υπόψη του τις επισημάνσεις του Παρατηρητηρίου, καθώς και όλα τα προσήκοντα μέτρα, ενημερώνοντας σχετικά το Παρα− τηρητήριο.

 6. Εφόσον η εκτέλεση του προϋπολογισμού του Ο.Τ.Α. εξακολουθεί να παρουσιάζει για δύο συνεχόμενα τρί− μηνα απόκλιση από τους στόχους, σύμφωνα με τα ορι− ζόμενα στην παράγραφο 5 του παρόντος άρθρου και διαπιστωθεί ότι δεν έχουν ληφθεί τα προσήκοντα μέτρα, με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, που εκδίδεται ύστερα από αιτιολογημένη εισήγηση του Παρατηρη− τηρίου, ο Ο.Τ.Α. υπάγεται υποχρεωτικά σε Πρόγραμμα Εξυγίανσης. Ο τρόπος υλοποίησης του Προγράμμα− τος καθορίζεται από το Παρατηρητήριο, ενώ η ένταξη στο ανωτέρω Πρόγραμμα συνεπάγεται την υποχρέωση εφαρμογής, κατά περίπτωση μέρους ή του συνόλου, των κάτωθι παρεμβάσεων:

α) άμεση εφαρμογή των αναγκαίων μέτρων που προβλέπονται από τη νομοθεσία προς διασφάλιση της είσπραξης των απαιτήσεων του Ο.Τ.Α. και της αντιμε− τώπισης της φοροδιαφυγής,

 β) αναστολή προσλήψεων,

γ) επιβολή υποχρεωτικών μετατάξεων προσωπικού,

δ) πρόσβαση στο Λογαριασμό Εξυγίανσης και Αλ− ληλεγγύης της Αυτοδιοίκησης του άρθρου 263 του ν. 3852/ 2010 (Α΄ 87), οι πόροι του οποίου διατίθενται αποκλειστικά για τη χρηματοδότηση του προγράμματος εξυγίανσης,

 ε) αύξηση των ιδίων εσόδων από φόρους, τέλη, δικαι− ώματα και εισφορές, στ) αύξηση του ανώτατου συντελεστή επιβολής του Τέλους Ακίνητης Περιουσίας για τα ακίνητα που βρίσκο− νται στην εδαφική περιφέρεια του δήμου σε ποσοστό μέχρι και 3‰ και επιβολή του τέλους υποχρεωτικά από το δήμο σύμφωνα με το ποσοστό αυτό μέχρι την οικο− νομική εξυγίανσή του. Ομοίως, αύξηση του συντελεστή επιβολής του τέλους επί των ακαθαρίστων εσόδων και παρεπιδημούντων από 0,5% μέχρι και 2%, ζ) περιορισμό των δαπανών μόνο σε υποχρεώσεις μι− σθοδοσίας και λοιπές απολύτως ανελαστικές δαπάνες.

7. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Εσωτερικών ρυθμίζονται οι αναγκαίες λεπτομέρειες για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου. 8. Οι περιπτώσεις 1− 7 της υποπαραγράφου ΣΤ3 της παραγράφου ΣΤ΄ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α΄ 222) καταργούνται.


ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΡΘΡΟ ΝΟΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΑΝΕΤΑ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΩΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΡΟΒΛΕΨΗΣ Ή ΚΑΙ ΟΔΗΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ, ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ. 

ΘΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΠΑΡΑΦΥΣΙΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ. AYTO ΔΙΟΤΙ Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΥΠΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗΣ, ΚΑΙ Η ΥΠΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΜΠΙΖΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΟΥΣ.

ΥΠ' ΑΡΙΘΜΟΝ ΕΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΩ ΤΗΝ ΑΝΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΔΗΜΟ. ΔΙΟΤΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΔΙΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΡΑΤΟΣ. ΑΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΝΑ ΚΟΥΝΑΕΙ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ.

ΔΕΥΤΕΡΟΝ, Ο ΔΗΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΤΩΧΕΥΣΕΙ ΔΙΟΤΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΤΩΧΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ. ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΠΤΩΧΕΥΣΕΙ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΗΣ. ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΤΩΧΕΥΣΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟ ΧΡΕΟΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΟΛΙΤΗ; ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΝΑΣ ΘΑ ΠΤΩΧΕΥΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ. 

ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΓΡΙΦΟ ΕΔΩ. ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΤΩΧΕΥΣΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΗΣ, π.χ. ΤΡΑΠΕΖΑ; ΠΑΛΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΧΕΙ. ΑΥΤΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΕ. ΑΡΑ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΙΣΩΣ ΜΙΑ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΚΛΟΠΗΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ. ΣΗΚΩΣΕ ΜΠΑΪΡΑΚΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΣ ΣΠΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.

ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ, ΚΟΥΝΑΕΙ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ. ΘΑ ΟΡΙΖΕΙ ΛΕΕΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΡΕΛΕΝΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΠΛΕΟΝ. ΑΝΑΛΩΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΝΑ ΤΗΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΥΚΕΩΝΑ ΝΟΜΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΨΑΞΕΙ ΑΝ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΝΟΜΟΙ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΣΤΟΝ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΔΗΜΟ; ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ; 

ΝΟΜΟΣ 3852/2010

ΑΡΘΡΟ 263

Λογαριασμός Εξυγίανσης και Αλληλεγγύης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας αυτοΔιοίκησης

1. Συστήνεται Λογαριασμός στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, ο οποίος ονομάζεται «Λογαριασμός Εξυγίανσης και Αλληλεγγύης της Αυτοδιοίκησης», με σκοπό τη χρηματοδότηση του προγράμματος εξυγίανσης των δήμων και περιφερειών

2. Ο Λογαριασμός χρηματοδοτείται από τους πόρους των άρθρων 259 και 260. Το ύψος της χρηματοδότησης καθορίζεται με την απόφαση της παραγράφου 3 του παρόντος.

3. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών, που εκδίδεται ύστερα από γνώμη της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας και της Ένωσης Περιφερειών, ρυθμίζεται κάθε θέμα σχετικό με τη σύσταση, τη λειτουργία και τη διαχείριση του Λογαριασμού.


ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 3 ΜΑΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΓΝΩΜΗ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ. ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΑΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ. ΘΑ ΔΕΧΟΣΑΣΤΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ; ΠΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΛΕΤΕ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΕΧΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΔΩΣΕΙΣ; AYTO ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ.

ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΑΥΤΩΝ, ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΔΗΜΩΝ. ΑΡΑ ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΤΩΧΕΥΟΥΝ ΔΗΜΟΙ; ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: https://toploiotonfaiakon.blogspot.com/2020/10/1150-2015-capital-control.html

ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΠΛΗΡΩΣ ΕΞΟΝΥΧΙΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΚΙΝΟΥΜΕΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΤΩΧΕΥΣΗΣ ΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ. ΔΙΟΤΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΤΩΧΕΥΣΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΙ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ, ΠΑΝΕ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΟΔΟ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟΡΩ ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ Ή ΟΧΙ; ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΑΝ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥΣ; ΠΩΣ ΤΗΝ ΦΥΛΑΞΑΝ; ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΑΣ ΤΗΝ;

ΠΛΕΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΜΙΑΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ. ΤΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΝΗΣΙΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΝΙΚΟΥΣΑΝ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΕΜΕΙΣ. ΠΑΡΕ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ. ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΩΔΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΕΛΑ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΞΑΝΑΔΙΝΕΙ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΟΥ ΝΟΜΙΚΟ ΟΡΙΣΜΟ. ΤΟΥ ΕΛΛΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥ ΑΥΤΟΧΘΩΝΑ ΙΘΑΓΕΝΗ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ. ΕΧΕΙΣ ΦΥΣΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ. ΜΗΝ ΓΙΝΕΣΑΙ ΣΚΛΑΒΟΣ ΕΝΟΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΣΕ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΘΕΣΗ.


ΤΟ ΥΨΙΣΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΙΝΑΙ ΥΨΙΣΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΣΟΥ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΩΣ ΕΛΛΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΑΥΤΟΧΘΩΝ ΙΘΑΓΕΝΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΣΥΝΑΜΑ ΤΟΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟ ΣΟΥ ΠΛΟΥΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΞΩΔΙΚΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ – ΕΝΤΟΛΗΣ – ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΒΕΒΑΙΩΜΕΝΗΣ Ή ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΜΕΝΗΣ ΟΦΕΙΛΗΣ ΑΠΟ ΕΦΟΡΙΑ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ, ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΔΗΜΟΥΣ, ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΔΕΥΑ.


ΑΦΟΤΟΥ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ, ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΟΥ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΔΙΝΕΙΣ ΕΝΤΟΛΗ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ  ΧΤΥΠΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ.

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΥΝΑΣΤΕΥΟΥΝ ΕΞΟΝΤΩΝΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΣΒΑΣΤΑΚΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΙΣΧΥΝΤΑ ΜΕΤΡΑ, ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΥΣ (ΑΝΟΜΟΥΣ) ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ 

 

ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ

 

ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΝΤΟΛΗΣ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΝΙΚΟΛΑΟ ΜΕΝΕΓΗ 


     ΥΠΕΓΡΑΨΕ Ε.ΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΗΝ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ ΣΟΥ




ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ - ΚΑΛΕΣΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ 
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΡΗΤΗΣ
Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ









 

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΙΦΥΛΗ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ

Η ΔΙΚΑΙΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

https://erifylh.blogspot.com 

E-MAIL: erifylh.blog@gmail.com 

  

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΑΣ:

FACEBOOK: https://www.facebook.com/erifylh.blogspot/

TWITTER: https://twitter.com/ErifylhBlogspot

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/erifylh_blog/

 

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚΣ:

https://e-sykissamou.blogspot.com

https://toploiotonfaiakon.blogspot.com