Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΜΕΝΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΑΣ

 


ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΗΣ ΦΕΤΙΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΜΕ ΕΝΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΩΡΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΜΗΣΕΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΩΣ Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ. ΜΑΣ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΝ ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΚΑΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΤΕΘΟΥΝ.

ΑΣ ΘΕΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΑΥΤΗ. ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ, ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΟΞΟ. ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΤΗΡΙΑ, ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΕΡΓΟ, ΑΦΗΝΩΝΤΑΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠ' ΕΞΩ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΛΑΒΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΙΣΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ, ΕΝΩ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΓΝΩΣΗ ΕΑΝ ΤΟ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΤΙ. Η ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ, ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΦΥΣΙΚΗ, ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ Π.Χ. ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΧΗΜΕΙΑ. ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ. ΟΤΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΥΝ, ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΧΤΑΡΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΤΑΞΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΚΑΙ ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΜΕ! ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΕΝΑ ΣΥΝ ΕΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΥΟ. ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΥΤΕ ΤΡΙΑ ΟΥΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ Ή ΙΣΩΣ ΔΥΟΜΙΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ. ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ; ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΓΑΜΕ, ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ, ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ. ΟΥΤΕ ΙΣΩΣ ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΕΙ. ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΔΥΟ. ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΚΑΙ ΘΑ ΕΞΗΓΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΜΕ. ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΒΑΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΑΝ ΜΑΘΗΜΑ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΟΤΙ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΧΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ, ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΧΑΡΑΓΜΕΝΑ. ΚΑΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΘΕΙ Η ΠΙΣΤΗ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ.

 


 

ΑΡΑ ΑΣ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ. ΟΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΤΟΜΕΙΣ. Ο ΕΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΑΡΧΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΩΣ ΕΦΟΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ. Ο ΑΛΛΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΔΟΥΛΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑ ΘΕΟ, ΟΠΟΙΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ, ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΛΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΛΕΩ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΔΙΚΗΣΩ, ΓΙ' ΑΥΤΟ ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΡΙΣΤΑ ΕΙΧΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΝΟΙΩΣΑ ΩΣ ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΩ ΟΤΑΝ ΕΠΕΛΕΞΑ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΕΡΡΙΨΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΩΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΩΡΙΝΗΣ ΕΠΟΧΗΣ. 

ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΜΟΝΟ ΧΡΥΣΑ ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΤΑΝ ΒΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΖΩΗ, ΤΑ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΥΠΑΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΚΕΦΑΛΙΑ ΣΤΑ ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ! ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΛΙΓΟ....ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΥΡΙΑΝΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΗΡΑΙΟΙ. ΘΑ ΣΑΣ ΛΕΝΕ, ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΡΡΩΣΤΟΙ, ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ, ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΕΘΑΝΑΤΕ ΚΛΙΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ, ΑΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ.

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ. ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΓΝΩΜΕΣ, ΟΥΤΕ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΑΠΙΑ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ. ΩΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΩΣ ΕΜΦΥΤΕΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ. ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝΤΑΙ ΨΕΥΤΟΔΙΛΗΜΜΑΤΑ ΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΚΑΚΟΥ, ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΑ ΦΑΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΚΑΚΟΣ. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ, ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΚΟΣ. ΜΙΑ ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙ ΕΠΑΡΣΗ, ΕΓΩΙΣΜΟ, ΦΘΟΝΟ, ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΤΗΤΑ. ΑΥΡΙΑΝΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΨΕΥΤΟΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΕΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΕΣ, ΜΠΑΜΠΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΓΑΛΕΡΕΣ ΩΣΤΕ ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΟΤΑΝ ΜΠΗΚΕ.

ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΑΣΕΙ ΠΑΤΟ ΩΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ. ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ. ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΤΟ ΝΕΟ. ΤΟ ΝΕΟ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. Ή ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ Ή ΜΙΑ ΖΟΥΓΚΛΑ ΓΙΑ ΖΩΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΘΗΡΑΜΑΤΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ.



ΩΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ. ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΞΙΑΚΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΙΕΠΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΕΙ ΚΑΙ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΛΥΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΑΘΟΣ ΟΥΤΕ ΣΦΑΛΜΑ ΠΟΥΘΕΝΑ. ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΤΟ. ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ.

 

 ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΘΥΜΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ


ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ
 

 ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΘΗΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ
 
 
ΟΙ 12 ΑΞΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ 
 



ΟΙ 18 ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
 

 
 ΟΙ 3 ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
 

 
ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ 33 ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΣΥΝ 2 ΝΟΜΩΝ 
 

 
 
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΔΕΤΑΙ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
 

 
 


ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ - ΚΑΛΕΣΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ 
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΡΗΤΗΣ
Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ







 

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΙΦΥΛΗ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ

Η ΔΙΚΑΙΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

https://erifylh.blogspot.com 

E-MAIL: erifylh.blog@gmail.com 


ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΑΣ:

FACEBOOK: https://www.facebook.com/erifylh.blogspot/

TWITTER: https://twitter.com/ErifylhBlogspot

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/erifylh_blog/


ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚΣ:

https://e-sykissamou.blogspot.com

https://toploiotonfaiakon.blogspot.com