ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΙΣ ΕΣΤΙΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ


Για «απαράδεκτη κατάσταση στις εστίες του Πολυτεχνείου Κρήτης» κάνει λόγο, σε σημερινή του ανακοίνωση, το Διοικητικό Συμβούλιο του Φοιτητικού Συλλόγου Εστιών του Ιδρύματος.

Στην ανακοίνωσή του, που συνοδεύεται από φωτογραφικό υλικό, σημειώνει τα εξής:

«Η κυβέρνηση, το υπουργείο παιδείας και η διοίκηση του Πολυτεχνείου Κρήτης έχουν κάνει ξεκάθαρο ότι δεν νοιάζονται για τις συνθήκες διαβίωσης των εστιακών φοιτητών. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι εδώ και πάρα πολλά χρόνια η Α φάση εστιών (περίπου 76 δωμάτια) βρίσκονται σε άθλια κατάσταση.

Οι εστιακοί φοιτητές μένουν σε δωμάτια που υπάρχει μούχλα και ρωγμές στους τοίχους, νερά να τρέχουν από τις πρίζες, έντομα και κατσαρίδες στα δωμάτια, ενώ τα έπιπλα, οι οικιακές συσκευές και τα στρώματα των κρεβατιών είναι παλιά και κατεστραμμένα. Παράλληλα δεκάδες είναι τα δωμάτια που δεν έχουν θέρμανση καθώς δεν γίνεται μια απλή επισκευή στα κλιματιστικά.


Οι Εστιακοί φοιτητές έχουν καταγγείλει αυτή την κατάσταση, έχουν ζητήσει την παρέμβαση της διοίκησης, η οποία δεν ανταποκρίνεται στα αιτήματα των φοιτητών να ζουν ανθρώπινα. Το τελευταίο διάστημα το ποτήρι ξεχείλισε! Πλέον στις  καινούργιες εστίες όταν γίνεται διακοπή ρεύματος (συχνό φαινόμενο, ιδιαίτερα το καλοκαίρι) ταυτόχρονα διακόπτεται η παροχή νερού διότι δεν υπάρχει γεννήτρια. Ενώ στις παλιές εστίες κάθε σαββατοκύριακο, αλλά και αρκετές καθημερινές δεν υπάρχει ζεστό νερό ούτε για δείγμα.


Αλλά δεν είναι μόνο αυτά, απ’ την αρχή της χρονιάς και σήμερα, εν μέσω του νέου κύματος της πανδημίας, δεν έχουν παρθεί μέτρα προστασίας για την υγεία των εστιακών φοιτητών. Είναι χαρακτηριστικό και εντελώς απαράδεκτο ότι υπάρχει μόνο μία (!!!) καθαρίστρια για όλες τις εστίες (περίπου 250 δωμάτια και 40 κοινόχρηστοι χώροι, δεκάδες σκάλες και διαδρόμους) καθώς συνεχίζουν να αρνούνται να κάνουν προσλήψεις σε μόνιμο προσωπικό καθαριότητας. Είναι κωμικοτραγικό ότι το μόνο μέτρο που έχει πάρει η διοίκηση για την προστασία της υγείας των εστιακών είναι να βάλει ένα μπουκαλάκι αντισηπτικό σε έναν μαντρότοιχο στην είσοδο της εστίας!



Ο Φοιτητικός μας σύλλογος από την πρώτη στιγμή της πανδημίας διεκδίκησε μεταξύ άλλων και τη λειτουργία του ιατρείου του Πολυτεχνείου, όπου θα μπορούσε να συμβάλλει σε έκτακτα περιστατικά σε ένα χώρο που ζουν εκατοντάδες και σπουδάζουν χιλιάδες φοιτητές, αλλά και στη διενέργεια rapid test, στον εμβολιασμό, αλλά και στην εξατομικευμένη ενημέρωση των φοιτητών για τον εμβολιασμό. Αντί γι’ αυτό το μόνο που θυμίζει ιατρείο είναι η ταμπέλα έξω από μια κλειδωμένη αίθουσα, που δεν έχει ανοίξει ποτέ! Εδώ και τώρα να ανοίξει, να στελεχωθεί και να λειτουργήσει το ιατρείο!


Πέρασε 1,5 χρόνος κλειστών σχολών, περιθώριο που η κυβέρνηση και η διοίκηση του ιδρύματος μπορούσε να αξιοποιήσει για τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των φοιτητών που διαμένουν στις εστίες. Αντ’ αυτού, οι εστιακοί φοιτητές έρχονται να αντικρίσουν πολλαπλασιασμένα τα προβλήματα που προϋπήρχαν της πανδημίας. Το μόνο που ήξερε να κάνει η διοίκηση είναι να φτιάχνει κανονισμούς για να πετάει τους φοιτητές εκτός εστίας, να βάζει απαράδεκτα κριτήρια για να στήνει διαγωνισμούς φτώχειας, να ανακυκλώνει το πρόβλημα της έλλειψης φοιτητικής στέγης. Ενώ για τα πραγματικά προβλήματα των εστιακών, ούτε λόγος!



Όλη αυτή η κατάσταση δεν είναι άλλο από το σύγχρονο ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο της αγοράς, που τόσο μας διαφημίζουν. Το Πανεπιστήμιο δηλαδή που εξετάζει τις ανάγκες των φοιτητών με κριτήρια κόστους-οφέλους, και τις απορρίπτει ως κόστος. Που θεωρείται κόστος το ζεστό νερό, η καθαριότητα, η επισκευή ετοιμόρροπων τοίχων και ταβανιών, η λειτουργία ιατρείου. Που με την υπογραφή όλων των κυβερνήσεων μειώθηκαν οι κρατικές δαπάνες για την Παιδεία και με το νέο κρατικό προϋπολογισμό παραμένουν μειωμένες.



Οι εστιακοί φοιτητές έχουμε πείρα. Τους μεγάλους αγώνες που δώσαμε για να χτίσουν οι νέες εστίες, για μια σειρά μεγάλες ή μικρές κατακτήσεις! Δεν συμβιβαζόμαστε με την απαράδεκτη κατάσταση στις εστίες, στις σπουδές μας συνολικά. Πάρτε τώρα μέτρα!

Διεκδικούμε:

  • Ανέγερση Δ’ φάσης εστίας για να καλυφθούν οι ανάγκες των φοιτητών.
  • Να πάρουν δωμάτιο όλοι οι φοιτητές που το δικαιούνται. Να μπουν φοιτητές στα δεκάδες άδεια δωμάτια. Κατάργηση των απαράδεκτων κριτηρίων – κόφτες!
  • Ανακαίνιση της Α’ φάσης Εστίας και εξοπλισμός της με νέες οικιακές συσκευές, συσκευές θέρμανσης και έπιπλα.
  • Άμεση συντήρηση και επισκευή της εγκατάστασης για το ζεστό νερό.
  • Άμεσα να επισκευαστούν ή να αντικατασταθούν τα κλιματιστικά που δεν λειτουργούν και μένουν οι φοιτητές χωρίς θέρμανση.
  • Να τοποθετηθεί γεννήτρια στη νέα εστία και να συνδεθεί στο δίκτυο υδροδότησης για να μη μένουμε χωρίς νερό όταν γίνεται διακοπή ρεύματος.
  • Να προσληφθούν μόνιμες καθαρίστριες για τις εστίες που να μπορούν να καλύψουν το σύνολο των κτηρίων.
  • Να εξοπλιστεί και να λειτουργήσει το ιατρείο του Πολυτεχνείου, με δυνατότητα να πραγματοποιεί rapid test.
  • Τακτική απεντόμωση στις εστίες.
  • Να παρθούν συνολικά μέτρα για την προστασία της υγείας των εστιακών φοιτητών.
  • Επέκταση της λέσχης σίτισης, όπου υπάρχει αναμονή ακόμα και 1.30 ώρα στην ουρά για ένα πιάτο φαγητό.
  • Φωτισμός στους χώρους περιμετρικά των κτηρίων και στον δρόμο προς τη λέσχη σίτισης και τη στάση του λεωφορείου».


ΠΗΓΗ: hania.news


ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΙΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΕΣΤΙΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ, ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΖΩΩΔΗΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΒΙΩΝΟΥΝ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΑΥΡΙΑΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΜΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΥΡΙΑΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΕΦΟΔΙΑ ΒΕΒΑΙΩΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΧΕΙ Η ΤΩΡΙΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ. ΑΥΤΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ!! ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ "ΠΑΙΔΕΙΑ" (ΤΗΝ ΒΑΖΩ ΣΕ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ), ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ, ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΖΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΘΕΣΗ.

ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΙΩΣΟΥΝ ΚΑΠΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ, ΑΠΛΑ ΜΕΝΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΠΟΤΥΠΩΔΗ. ΠΟΥ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ.... ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ!! ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΨΙΧΟΥΛΟ. ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ.... ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ!! ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΓΥΡΩ ΜΑΣ...

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΒΑΖΕΙ ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΘΕΤΕΙ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ. ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΟΥΝ ΩΣ ΟΙ ΝΕΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ-ΟΠΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΡΕΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΕΛΙΞΟΥΝ ΜΙΑ ΑΞΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΕΝΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΠΡΟΤΥΠΕΣ ΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΩΣ ΕΝΑ ΑΞΙΟΣ ΑΥΡΙΑΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.



Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ "Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ" ΜΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΛΟΥΤΟ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ :


ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ

ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΣΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.

Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.

1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.

1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.

1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές - προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.

1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.

1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.

1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .

1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).

1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.

1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).

1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.

1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.

1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.

1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.

1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».

1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.


2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.

2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.

2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.


3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.

3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.



ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ - ΚΑΛΕΣΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ 
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΡΗΤΗΣ
Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ


  

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΙΦΥΛΗ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ

Η ΔΙΚΑΙΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

https://erifylh.blogspot.com 

E-MAIL: erifylh.blog@gmail.com 

  

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΑΣ:

FACEBOOK: https://www.facebook.com/erifylh.blogspot/

TWITTER: https://twitter.com/ErifylhBlogspot

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/erifylh_blog/

 

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚΣ:

https://e-sykissamou.blogspot.com

https://toploiotonfaiakon.blogspot.com