Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΨΕΥΔΗ ΤΩΝ ΜΜΕ
ΧΡΕΟΣ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΗΣΜΟΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ.
Η ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ, Η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ, Η ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΗΣ ΕΙΔΗΣΗΣ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ. ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΟΙΝΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΠΩΣ ΟΙ ΨΕΥΔΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ, ΕΝΤΥΠΑ, ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ, ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΜΕ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΑΝΑΣΗ ΡΩΜΑΙΟ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΗ Β’ ΑΘΗΝΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’, ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ ΜΜΕ, ΤΗΝ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΨΕΥΔΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΣΟΥΦΛΕΡΟ.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ Β' ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ:
ΟΙ ΨΕΥΔΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ (FAKE NEWS), Η ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΣΜΟΣ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΠΟΥ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ, ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ -ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ- ΣΕ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΟ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ.
ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΗΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ, ΜΕ ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ, ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΔΗΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΚΡΑΤΙΚΟΥ Ή ΑΛΛΟΥ ΕΠΗΡΕΑΣΜΟΥ.
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΑΝΑΣΗ ΡΩΜΑΙΟ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΗ Β΄ ΑΘΗΝΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’, ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΣΟΥΦΛΕΡΟ.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ Γ' ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ:
Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΘΕΣΠΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΣΗΕΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΩΜΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΙΣΗΓΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΠΟΛΥΦΩΝΙΑΣ, ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ...
ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΔΕ, ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΣΘΕΝΑΡΑ ΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ.
ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΜΕ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ;
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΑΝΑΣΗ ΡΩΜΑΙΟ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΗ Β΄ ΑΘΗΝΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ’’, ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ Δ' ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ:
Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΜΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ Η ΕΞΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΕΥΝΟΙΑΣ ΤΩΝ ΜΜΕ. ΛΕΦΤΑ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ (ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ) ΚΡΙΤΗΡΙΑ Ή ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΜΟΝΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΦΙΛΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΛΙΣΤΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΕΠΩΦΕΛΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΜΕ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ, ΤΗΝ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ.
Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΣΗΕΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΑ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΙΣΟΡΡΟΠΙΩΝ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΩΝ, ΣΥΝΤΕΛΕΣΕ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΤΑΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΠΟΥ ΙΔΙΑ ΕΞΕΔΩΣΕ.
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΑΝΑΣΗ ΡΩΜΑΙΟ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΗ Β΄ ΑΘΗΝΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ’’, ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΜΜΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ.
ΘΑΝΑΣΗ ΡΩΜΑΙΟ
ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β΄ ΑΘΗΝΩΝ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: romthan1988@gmail.com -694 6564 046