Η ΦΘΟΡΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΥΡ-ΗΧΙΟΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ
ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΟ ΑΝΑΓΛΥΦΟ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΥ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΟΤΙ Η ΘΕΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Ή ΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΣΤΟΝ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ. ΜΙΑ ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ, ΤΑ ΒΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ, ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΞΕΙ ΜΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΑ ΑΠΟ ΤΟΠΟ ΣΕ ΤΟΠΟ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ, ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΘΕΪΚΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗ. Ο ΜΟΥΣΗΓΕΤΗΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΛΑ.
ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΘΑΥΜΑΣΤΟ ΤΟ ΤΑΠΕΡΑΜΕΝΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΤΟ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΥΝ ΣΕ ΗΧΟΥΣ ΤΑ ΒΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΔΙΖΑΝ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΤΟΙΜΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ << ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ >> ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΟΜΗΘΕΙ ΣΤΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΩΝ ΠΑΛΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΕΑΤΡΩΝ ΟΠΕΡΑΣ. ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΙΣΩΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΕΜΠΟΔΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΥΨΙΣΤΟ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥΣ, ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΙΣΩΣ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑΣ ΤΩΝ ΠΕΝΤΑΓΡΑΜΜΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΕΤΡΕΠΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΥΣΙΚΟ ΝΑ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΖΕΙ, ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΜΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ. ΜΕΤΑ ΕΡΧΟΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Ή ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΕΝΑ ΠΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΠΛΟΥΤΟ ΕΙΔΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΜΕΛΩΔΙΩΝ.
ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΔΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΕΡΙΑΝΑ, ΝΙΣΙΩΤΙΚΑ, ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ, ΘΡΑΚΙΚΑ, ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΑ, ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΙΑ, ΕΠΤΑΝΗΣΙΑ, ΚΡΗΤΙΚΑ, ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΑ, ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΤΩ ΚΑΘΕΞΗΣ. (ΜΑΣ ΛEΙΠΕΙ ΚΑΤΙ; OXI.) ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΒΑΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΗ ΠΥΡΡΙΧΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ. ΟΛΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΛΗΘΟΣ ΡΥΘΜΩΝ, ΚΛΙΜΑΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΠΟΥ Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΕΧΘΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ.
(ΕΤΣΙ ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΡΠΙΖΟΝΤΑΙ ΠΟΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΜΑΣ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΑΣ ΩΣ ΕΜΠΟΡΕΥΣΙΜΟ ΜΟΥΣΕΙΑΚΟ ΕΙΔΟΣ. ΩΣ ΝΕΚΡΟ ΕΙΔΟΣ ΠΡΟΣ ΕΚΘΕΣΗ ΒΕΒΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ. ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΠΟΥΔΑΣΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΤΗΣ ΦΘΟΡΑΣ ΤΗΣ.)
ΣΤΗΝ ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ ΜΙΑ ΤΑΣΗ ΤΟΥ <<ΚΡΥΦΟΥ>> ΡΥΘΜΟΥ, ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΛΙΜΑΚΩΝ (ΜΙΝΟΡΕ ΚΑΙ ΜΑΤΖΟΡΕ) ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΟΥΣΙΑ ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΦΤΩΧΕΣ ΣΕ ΑΙΣΘΗΜΑ ΜΕΛΩΔΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΦΤΩΧΕΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΠΟ ΝΟΤΕΣ, ΠΟΥ ΚΡΕΜΟΝΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΠΛΩΣΤΡΑ ΤΟΥ ΠΕΝΤΑΓΡΑΜΜΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΜΑΕΣΤΡΟΥ, ΕΝΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΩΣ <<ΑΚΡΙΒΗ>> ΜΟΥΣΙΚΗ ΖΗΤΟΥΣΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΜΕΤΡΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ. ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΚΛΑΒΙΑ, ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΚΡΟΑΤΩΝ. ΑΡΓΟΤΕΡΑ Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΩΡΗΘΗΚΕ ΩΣ Η ΜΟΝΗ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ. ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΘΕΤΑΝ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΟΠΕΡΕΣ, ΣΟΝΑΤΕΣ, ΡΕΚΒΙΕΜ Κ.Α.ΓΙΑ ΝΑ ΝΤΥΣΟΥΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΛΟΥΣΙΩΝ, ΛΟΡΔΩΝ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΙΑΔΩΝ. ΤΩΝ ΔΕΣΜΟΦΥΛΑΚΩΝ. ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ, ΙΔΙΩΣ ΤΟ ΧΡΗΜΑ. ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΚΛΑΣΙΚΕΣ ΟΡΧΗΣΤΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΕΝΑ ΣΥΜΠΑΘΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΛΗΘΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΝ. ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΙΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ.
ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ Η ΦΘΟΡΑ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΑΚΡΑΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ. ΜΕ ΘΟΡΥΒΟΥΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ. ΜΕ ΕΝΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΡΥΠΑΝΕ ΤΑ ΤΥΜΠΑΝΑ ΤΩΝ ΑΥΤΙΩΝ. ΜΕ ΒΩΜΟΛΟΧΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΥΧΟΛΟΓΑ ΠΟΥ ΝΤΡΟΠΙΑΖΟΥΝ ΚΑΘΕ ΑΚΡΟΑΤΗ. ΜΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΓΥΜΝΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΥΛΩΝΤΑΣ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥΣ. ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΖΩΩΔΗ ΣΥΝ-ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ. ΜΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ ΠΡΟΤΥΠΑ. ΜΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΟΥΡΕΛΙ ΠΟΥ ΦΟΡΑΝΕ ΚΑΘΕ ΜΑΣΩΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΟ. ΜΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΘΕ ΘΥΣΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΝΟΠΤΗ ΟΦΘΑΛΜΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΩΘΕΙ. ΟΛΟΙ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΕΠΙΜΕΛΩΣ ΜΕ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ, ΠΡΟΩΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ, ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ, ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΠΟΡΝΕΙΑΣ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΣ Ο ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΣΟ ΠΟΙΟ ΧΑΜΗΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΗ Η ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΗΘΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ. ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ ΣΕ ΕΙΔΩΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΕΤΟΙΑΣ ΗΘΙΚΗΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ, ΑΡΓΑ Ή ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΕΣΤΕΡΝΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΙΔΩΛΩΝ (ΠΟΥ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΥΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ. ΔΙΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΝΤΑ ΖΗΤΟΥΣΕ ΕΙΔΩΛΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΟΜΟΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΣΕ ΑΥΤΑ. ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΩΝ ΜΥΑΛΩΝ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΦΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΑΥΤΗ Η ΩΡΑ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ. ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΜΥΘΟΥΣ, ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΙΝΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΥΠΑΘΟΥ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΑΔΑ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΖΕΥΣ ΤΟΥ ΚΡΗΤΟΓΕΝΗ. ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΟΙ ΚΟΥΡΗΤΕΣ ΧΤΥΠΟΥΣΑΝ ΤΙΣ ΑΣΠΙΔΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΧΤΕΙ Ο ΖΕΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΚΟΥΡΗΤΕΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΤΟ ΣΤΟΧΟ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΓΙ' ΑΥΤΟΝ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΖΗΣΕΙ.
ΕΤΣΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟ ΠΥΡ ΤΟΥ ΗΧΟΥ. Ο ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ. Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΥ ΠΡΟΦΥΛΑΣΣΕΙ ΤΟΝ ΖΕΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑ-ΘΗΚΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΓΕΝΕΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΤΩΝ ΚΟΥΡΗΤΩΝ ΠΟΥ ΓΙ' ΑΥΤΟΥΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΥΡ-ΗΧΗΣ. Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΟΙ ΜΑΟΡΙ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ, ΟΙ ΖΟΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ, ΟΙ ΙΝΔΙΑΝΟΙ ΣΤΗΝ ΓΗ ΤΗΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΠΟΥ ΝΟΙΩΘΕΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ.
Ο ΠΥΡΡΙΧΗΣ ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΔΡΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΞΑΝΑ ΕΔΩ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ. Η ΜΟΥΣΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΑΣ ΘΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΞΑΝΑ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑΣ. Η ΜΟΥΣΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΟΥ ΜΑΣ ΘΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ. Η ΜΟΥΣΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΝΟΗΣΗΣ ΜΑΣ ΘΑ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ.
ΟΛΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ. ΝΟΤΕΣ, ΠΑΥΣΕΙΣ, ΜΕΤΡΑ, ΚΛΙΜΑΚΕΣ, ΔΡΟΜΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΗΚΟΤΕΡΟ ΤΑ ΒΙΩΜΑΤΑ. ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΜΕ ΒΡΙΣΙΕΣ, ΜΕ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΡΕΤΟΥΣΑΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΑΠΟ ΝΑΫΛΟΝ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΤΕΙ ΞΑΝΑ ΣΕ ΣΩΣΤΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ. ΔΙΝΕΙ ΝΕΕΣ ΟΔΟΥΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΠΟΥΣΟΥΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΥ ΟΞΥΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ. ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΤΑΞΗ ΤΙΣ ΝΟΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΤΕΨΑΝ ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ Ο ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΤΑΞΙΑ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ, ΝΑ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΧΑΟΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΛΗΘΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΚΡΟΑΤΕΣ ΤΟΥΣ.
ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ "7 ΕΦΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΕΛΛΑΝΙΕΣ ΚΟΣΜΟΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΝΟΤΕΣ" https://www.aitherikigrafi.gr/efta-monadikes-ellanies-notes ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ. ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ.
ΜΗΝ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΑΛΛΟ.
ΑΣ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ.
ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΙΦΥΛΗ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ
Η ΔΙΚΑΙΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
E-MAIL: erifylh.blog@gmail.com
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΑΣ:
FACEBOOK: https://www.facebook.com/erifylh.blogspot/
TWITTER: https://twitter.com/ErifylhBlogspot
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/erifylh_blog/
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚΣ:
https://e-sykissamou.blogspot.com
https://toploiotonfaiakon.blogspot.com